fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
29
Provoz školy v červenci a srpnu 2024
30
Provoz školy v červenci a srpnu 2024
31
Provoz školy v červenci a srpnu 2024
1
Provoz školy v červenci a srpnu 2024
2
Provoz školy v červenci a srpnu 2024
3
Provoz školy v červenci a srpnu 2024
4
Provoz školy v červenci a srpnu 2024
5
Provoz školy v červenci a srpnu 2024
6
Provoz školy v červenci a srpnu 2024
7
Provoz školy v červenci a srpnu 2024
8
Provoz školy v červenci a srpnu 2024
9
Provoz školy v červenci a srpnu 2024
10
Provoz školy v červenci a srpnu 2024
11
Provoz školy v červenci a srpnu 2024
12
Provoz školy v červenci a srpnu 2024
13
Provoz školy v červenci a srpnu 2024
14
Provoz školy v červenci a srpnu 2024
15
Provoz školy v červenci a srpnu 2024
16
Provoz školy v červenci a srpnu 2024
17
Provoz školy v červenci a srpnu 2024
18
Provoz školy v červenci a srpnu 2024
19
Provoz školy v červenci a srpnu 2024
20
Provoz školy v červenci a srpnu 2024
21
Provoz školy v červenci a srpnu 2024
22
Provoz školy v červenci a srpnu 2024
23
Provoz školy v červenci a srpnu 2024
24
Provoz školy v červenci a srpnu 2024
25
Provoz školy v červenci a srpnu 2024
26
Provoz školy v červenci a srpnu 2024
27
Provoz školy v červenci a srpnu 2024
28
Provoz školy v červenci a srpnu 2024
29
Provoz školy v červenci a srpnu 2024
30
Provoz školy v červenci a srpnu 2024
31
Provoz školy v červenci a srpnu 2024
1
Logická olympiáda 2024 - přihlašování

Výukový materiál

zpracovaný v rámci projektu

Investice do rozvoje vzdělávání

Pořadové číslo projektu: CZ 1.07/1.5.00/34.0223

Šablona: III/2

Sada: SFM

DUM: VY_32_INOVACE_SFM_16

Ověření ve výuce: Třída 2.A+6.X Datum: 17.2.2014


BURZOVNÍ GRAFY

Předmět: Matematika a její aplikace, Informatika a informační a komunikační technologie

Ročník: 2. ročník

Kličová slova: graf, burzovnígraf, tabulkový procesor

Jméno autora (vč. titulu): Ing. Jiří Školník

Škola - adresa: Gymnázium, Milevsko, Masarykova 183


Metodika pro učitele

Cílem DUM je seznámit žáky s tvorbou burzovních grafů.

Žák se seznámí se podstatou burzovních grafů na základě příkladů. Seznaámí se nejen s jejich primárním určením pro grafické vyjádření burzovních dat, ale i s využitím netradičním. Na konci výkladu je úkol na procvičení grafů. Žák může vytvářet další příklady s obodobnými daty, popř. jiné analogické příklady dle požadavků učitele. V diskusi se žáky je množno nalézat další možnosti využití burzovních grafů (např. při vyhodnocování soutěží, ve kterých lze v jednotlivých kolech body získávat, ale i ztrácet).

DUM je možno začlenit ve fázi výkladu, opakovaní a procvičování učiva. Lze jej využít pro samostudium žáka.